Halaman Utama

Recent Posts

Tuesday, May 18, 2010

Limp Bizkit's New Album 2010

dari kanan
Fred Durst(lead vocal),Wes Borland(guitar),Sam Rivers(bass),John Otto(drums) dan DJ Lethal.


wahh..
lama betul tak ikut perkembangan American band favourite aku
dari Jacksonville,Florida ni..kali terakhir album diorang
yang aku follow tahun 2003 kalau tak silap tajuk result may vary..
boleh tahan jugak la lagu album tersebut jika nak di bandingkan
dengan lagu2 dari album mereka yang lepas2..tak berapa suka
sangat sebab agak lucah dan tak senonoh
lirik lagu diorang!hihi..
tapi muzik best..boleh kasi move,shake,drop kita punya soul!hahaha!


Sampai sekarang aku masih
lagi mendengar dan menyimpan lagu2 mereka dalam laptop..
nak buat macamana sebijik lagu tempatan pun tak ada dalam list aku!
haram betui..
dah memang aku tak minat..hahaha!ada la setengah2 lagu..huhu.
alah,masing2 ada pilihan sendiri kan..?
bagi aku,lirik tak penting tapi yang harusnya,rentak muzik diorang yang
membuatkan aku tertarik..di ikuti dengan backup muzik dari turntable yang
di mainkan oleh DJ Lethal..memang syok!


akan datang

Inilah album terbaru diorang yang akan keluar tak lama lagi..
Gold Cobra..tak tahu la kenapa tajuk ni yang diorang pilih..
apa aku kisah diorang punya idea?!aku follow jer..
tengok diorang punya official Site nih,fuuhhh!
memang padat dengan jadual european dan Us tour diorang!
tiap2 hari mulai 28/5/2010 nanti..respect ah!hihi..


Apa2 pun tak sabar rasanya nak memiliki album baru diorang ni.
apa pulak kali ini kejutan dari lagu yang diorang persembahkan dalam album
yang nak keluar tak lama lagi..?exited betul aku nih..hihi!
sama2 kita nantikan yer..??roger!



Suka ? Sila Tekan "LIKE" dan Tinggalkan Komen Anda !

No comments:

Post a Comment

::Tiada Kena-Mengena Dengan Yang Hidup Mahupun Yang Telah Meninggal Dunia::
-Terima Kasih Diatas Komen Yang Diberikan-