Halaman Utama

Recent Posts

Sunday, July 17, 2011

: : Gua dengan selebriti bola sepak dunia : :

Salam & slmt petang utk semua . bosan la mlm2 ni kan ?
dh xde kerja nk buat apa lg , berblogger la . .

entry baru dari gua utk korg . hari ini nak citer kisah gua dgn selebriti . Lu org semua konfirm jeles sama gua lepas baca & tengok entry ni . hahaha . gua pun dh gelak sorg2 dah ni . . tiba-tiba gua dtg idea lepas tgok gambar2 dlm album fb ni . Sudah hmpir 2 thn blajar bersama dekat upsi . . gua dduk serumah , mkn , lepak2 , g kelas dgn Selebriti rupanya ? ! hahahaha . bru prasan ! hadoi . . Lu x prcaya ? haa lu tgok nih .


Penyerang sensasi Malaysia Safee Sali .


Leidson penyerang Portugal

seiras kan? yg muka artis pun ada . . ramai lg sbnarnya tp gua xleh nk dptkn gmbr yg baik sptmna mrka ni . cukup jela utk 2 org mmber gua ni jerr . hihihi . nak brkenalan ? yg muka cam safee sali tu namanya Acap . yg muka Leidson tuu namanya Ewe. peramah orgnya tp dh berpunya kot . haha .

ap , we . . jgn marah ea ? suka2 jerrr . hihihi .

: : fakta : :
kebarangkalian seorg manusia mempunyai 7 orang muka yg sama di dunia . hmmm ? ? larat ke nak cari smpai 7 org ? ? klik sini utk 1 contoh .



Suka ? Sila Tekan "LIKE" dan Tinggalkan Komen Anda !

No comments:

Post a Comment

::Tiada Kena-Mengena Dengan Yang Hidup Mahupun Yang Telah Meninggal Dunia::
-Terima Kasih Diatas Komen Yang Diberikan-