Halaman Utama

Recent Posts

Tuesday, August 9, 2011

::Kembalilah Ke Pangkal Jalan::

Salam dan selamat sejahtera semua . Hari ni dh masuk 10 hari kita berpuasa yer ? hmm . . kejap jer kan ? Gua pun baru ari ni tengok kalendar sbb exited nk tengok musim baru EPL 13 Ogos nanti ! ( ni mesti MAN U ni ? ) "Memmey ah ? !" hahaha ! Permulaan baik stelah berjaya memenangi piala perisai komuniti menentang MAN C baru2 ni . Glory3~ hahaha ! haa . . baju raya ni confirm awal2 dh beli kan ? Gua pun masih lagi terfikir tahun ni nak colour apa untuk baju melayu . Susah kan , kalau dah couple ni kan senang boleh bincang2 nak pakai kaler apa sepasang tahun ni. hihihi ! Maklumla bujang terlajak . ( Eh , boleh percaya ke ni ? ) hahaha ! Bukan takde orang nak tapi memilih ( Betul la tuu . . ntah pape mamat ni bajet Tom Cruise ) hahaha ! Ok2 dah . Bukan pasal keberkasihan gua nak citer . Kalau cite meluat pulak kang . ( Sape2 nak citer ? sorry gua taknak baca pun ) huhuhu . OK , pagi ni gua tersentap sikit dengan story yang gua baru baca 2 3 hari nih . Jadi , gua buat la entri apa lagi kan . has utk reader2 kesayangan gua semua . ^^


Korang tau tak pasal isu yg hangat baru2 ni pasal page yg kutuk2 agama islam tuh ? ( tak tau la gua isu ni sampai masuk paper atau berita kt tv atau pun tak ) tp boleh dikatakan serius gak la . yg kt wordpress & facebook tu laa yg akhirnya terbongkar sudah identiti pemilik laman web tersebut yg diterjah sendiri oleh kumpulan stalker & hacker yg bernama 'Gaysec' . ( memang terror diorang ni boleh cari identiti orang dalam internet ) hihihi . Kiranya minah ni mmg murtad dh pun . tapi dia fake profile pun takut2 kantoi . Last2 kantoi gak ! Tapi tak tau betul ke tak . Dengar2 salah orang ? betul ka ? Kalau korang nak tau citer lebih lanjut korang klik sini . Kat
situ banyak citer2 pasal minah tu dari permulaan sampai la minah tu mengamuk sbb kantoi . Lawa orangnya tapi perangai cam setan ! yg tak malunya guna nama orang islam ? Nama org baru balik haji umrah tuu ? Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara . Macam orang lama kampung sireh . hihihi . Pastu kutuk2 agama Islam , nabi , ALLAH SWT . haih . dunia2 . Makcik la konon ? Baling batu sorok tangan ! Ni la orang kata pengecut kan ? Lepas tu , identiti terbongkar mula lah panik pastu tak mengaku . Pastu mulalah berdalih dengan ayat2 dia pun kalau korang baca macam orang sewel . Gua pun kesian sangat kt minah nih . nak murtad pun murtad la kan tapi knp nak buat pages kutuk2 pulak . geram betul !

Jadi , bukan pasal minah tu gua nak citer ( korang baca la sendiri dengan link yg gua bagi tu ) . Tapi , gua nak citer pasal satu page dalam facebook yg ada kaitan dengan minah tu jugak la . Dalam facebook , ada pulak page geng2 murtad @ atheist ni . Nama page diorang Murtad in Malaysia & Singapore . ( Tengok la tapi jangan pulak korang ask to join group pulak ? ) Lepas sahur tadi gua ada gak singgah page tu . Saje jer nak tau apa yg diorang dk bahaskan . Gua pun tersentap dengan post perbualan2 diorang pasal isu keagamaan tambah2 kt agama kita agama Islam yg suci nih . Betapa seronoknya diorang bila dah murtad . Tak caye tengok nih .


klik untuk tumbesaran gambar .

SubhanaALLAH . . gua dah takleh cakap apa daa . Mamat ni rasanya memang belum sunat lagi kot . hihihi . Takpe la nak wt camne . Sape la kita kan nak menghalang seseorang itu untuk melakukan apa2 , yg mana bagi diorang di kira terbaik dalam hidup . Betul ! ia merupakan hak individu untuk beragama . Suka ati ko lah ! ! asalkan ko bahagia . tapi yg mcm mamat ni takpelah sangat sbb dia takde mentioned mana2 agama pun . cuma dah penat nak percaya apa2 lagi . masyaALLAH . tak tau la gua . haish .

Takde masalah la korang nak wt page
ni pun sebab orang faham discription korang bahawa
Kumpulan ini terbuka kepada mereka yang murtad dari Islam di Malaysia dan pihak-pihak yang ingin menyumbangkan SOKONGAN MORAL kepada mereka yang murtad. Objektif kumpulan ini adalah untuk menjadikan sistem sokongan moral kepada mereka yang telah murtad dari Islam di Malaysia. Kumpulan ini juga terbuka kepada perbincangan mengenai perkara-perkara yang berkenaan dengan persoalan murtad di Malaysia, persoalan agama Islam, persoalan Melayu Islam, dan lain-lain.

Tapi korang sebenarnya tak ikut pun tujuan page korang tu . Sokongan Moral apa ke jadah sampai kutuk2 agama orang , mencarut apa semua ? ! Gua boleh terima lagi perbincangan korang tentang keraguan korang pasal nak beragama ni ( sbb gua dan Muslim2 sejati yg lain tak tertarik pun . . ) . Korang tak jumpa
tuhan paling best ker , agama paling syok ker lantak la ! tapi duk sindir2 ni gua tak berapa nak suka sangat . korang tengok ni !

klik untuk tumbesaran gambar

Apa la yg diorang tak puas hati sangat gua pun tak tahu lah . dah murtad or takde agama buat la cara takde agama kan . gua pun dah takde apa dah nak tulis . setakat ni iman gua kuat lagi ! gua takkan pernah terfikir nk buat benda2 berdosa macam nih . Dari kecik lagi gua di asuh . Ni semua permainan orang2 kafir untuk cuba menyesatkan kita semua ! Harap2 pihak2 berkuasa mengambil tindakan yg keras terhadap isu ini . menentang perlembagaan negara kita di kira satu jenayah . dan mereka2 ini harus dikenakan tindakan yg berat jika bersalah ! terutama minah hajjah tu huh ! ayat2 yg sungguh merapu kalau korang baca apa sahaja tentang luhan dia ! cara bercakap lebih pada ustazah serba tahu ! dalam ni boleh la sbb dalam internet mana2 boleh cari kalau nak berbahas pasal agama . berlambak ada . cuba la berbahas depan2 ni huh biar orang dengar apa yg lu sangsi sangat bab agama ni ? ? ( memang tak takut azab minah ni ) haihh . .

p/s:jangan duk layan sangat post2 dalam page murtad tuu . . silap2 dengan korang sekali terjebak ! bahaya untuk mereka yg tidak kuat iman . hihihi . baca jer lepas tu gi tidur . Sama2 kita berdoa . ALLAH SWT sahaja la yg boleh mengampunkan dosa2 mereka semua . Semoga mereka kembali ke pangkal jalan . InsyaALLAH . Wallahualam . ( dibulan yg mulia ni harap2 doa gua dimakbulkan )




Suka ? Sila Tekan "LIKE" dan Tinggalkan Komen Anda !

2 comments:

iliesbublies said...

org skrg x payah tgk blog pon leh termurtad dengan sendiri sbab banyak sangat bcakap benda x penting..banyak kan mengucap.2 la pentingnya solat.

{[[ D.a.r.E ]]} said...

betul ! setuju sangat2 . . dunia akhir zaman !

Post a Comment

::Tiada Kena-Mengena Dengan Yang Hidup Mahupun Yang Telah Meninggal Dunia::
-Terima Kasih Diatas Komen Yang Diberikan-