Halaman Utama

Recent Posts

Thursday, August 18, 2011

::Suka Sangat Yer??::

Salam . wah ! banyak hari dah tak online ( online facebook jer check inbox dari peminat ) hahaha ! satu malam duk adjust coding untuk layout baru blog gua ! manyak suka maa . . harap2 takde yang jelous nanti . . ( tapi yang bertanya camner gua edit ramai lerr ) huhuhu . belajar sendiri ! EXPLORE ! baru cepat belajar dan pandai kan . ( gua tujukan pada yang new blogger jer ) sebab gua pun baru gak . yang dah expert tu mesti pikir gua berlagak kan ? hihihi . gua pun tak expert jugak coding2 nih . tapi alhamdulillah gua berjaya ! heehee .

OK , Topik hari ni ? ? kebanyakkan korang semua dah tau pun . cuma gua jer nak berpendapat dan kesal jer . yelaa kes yang simbah2 asid ni ! suka sangat yer ? sial la macam simbah pokok bunga jer ? tapi ada la jugak faedahnya . ni simbah kat muka diorang ingat best ker ? kalau sekali simbah muka yang jerawat batu apa semua boleh licin takde hal la jugak , ni boleh pedih satu muka woo . . ? lu orang takde tempat lain ker nak simbah ? kat dinding berkulat boleh di simbah apa ? karat kat otak lu untuk buat benda2 ni pun boleh hilang . siksa wo !

melecur kena cerek kat lengan pun 3 hari tahan pedih , ni pulak satu muka ? tak fasal-fasal ! yang tragis sangat2 tu boleh pulak kenakan hukuman kat penyimbah ni denda dengan penjara jer ? ingat boleh dapatkan balik ker wajah hensem dan cute tu ? kemon laa . . gua tengok pun dah tahu macamana perasaan mereka2 yang tak berdosa nih . Jadi , sama2 la kita berhati-hati lepas nih . dunia sekarang ni dah tak selamat da ! dalam kereta pun boleh di simbah apatah lagi di luar ? gua rasa betul la tu menghadkan penjualan asid di kedai2 adalah satu cara . ( nasib la korang takleh cari makan jual asid ) huhuhu . tapi yang menjadi persoalan sekarang apa motif sebenarnya duk simbah2 ni ? protest ke apa ? nak jugak gua tahu . haih . Ok kat sini je dari gua . babai !

p/s: hukuman tu gua ingat la kan kalau dapat tangkap , kasi jer jumpa dengan mangsa2 yang di simbah tu . hutang darah di bayar dengan darah ! baru adil kan ? huhuhu . ( simbah balik beramai2 ! ) ;-O ada baiknya tangkap dulu si sialan tu lepas tu kira la camner .







Suka ? Sila Tekan "LIKE" dan Tinggalkan Komen Anda !

No comments:

Post a Comment

::Tiada Kena-Mengena Dengan Yang Hidup Mahupun Yang Telah Meninggal Dunia::
-Terima Kasih Diatas Komen Yang Diberikan-